وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

پس از نیمکت نشینی پر سر و صدای کاسیاس مقابل مالاگا ؛ حالا این دروازبان 31 ساله به حمایت از مورینیو پرداخت و گفت هر کاری میکند تا دوباره به ترکیب برگردد .

ایکر در این مورد گفت:”سخت تلاش می‌کنم تا برای جایگاهم در تیم بجنگم. این هدف من است ولی مربی است که تصمیم می‌گیرد در بازی بعدی حضور یابم یا نه. مورینیو حمایت کامل ما را دارد.”

“من هم اوضاعم عالی است. من ماشین نیستم و باید هر روز تمرین کنم. زمان‌هایی هست که حس عالی بودن ندارم اما مشکلی هم ندارم. هر بازیکن باید پیش از هر بازی خود را آماده کند. هم از نظر فنی و هم در دید آیتور (کارانکا) و سیلوینو (لورو). من از دومی درس‌های بسیاری آموخته‌ام.”

مادرید 16 امتیاز کمتر از بارسلونا در لالیگا دارد. کاسیاس می‌گوید: «هنگامی که اوضاع عالی پیش نمی‌رود یعنی روحیه ما پایین است. بازیکنان باید انتظارات بیشتری داشته باشند و نباید ناراحت باشند. هدف ما این است که جاه‌طلب بمانیم. روزی که آرزویی نداشته باشم این‌جا نخواهم بود. ما 16 امتیاز کم داریم و این چیزی نبود که در آغاز سال 2013 بخواهیم. اما همان‌گونه که گفتم باید تلاش کنیم این فاصله را کن کنیم. می‌دانم کار ما دشوار است اما محال نیست.»



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 1371
بازدید کل : 133075
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1